My Siblings The Weirdos

weirdoes.jpgKorang ada brapa org adik bradik? Ramai ek? Camna diorang? Adakah sejibik cam korang? Langsung tak ngam? Langit dgn bumi? Black sheep? Ataupun korang harap diorang tak penah wujud? Tak kisahla pape pon, yg penting carik2 bulu ayam lama2 jadi shuttlecock. Apa yg korang nampak dia atas ialah adik2ku yg kepalanya tak berapa betol sket (samala macam kakak diorang). Yg pompuan tu(k.ngah) dah masuk UTM, yg laki (poi) form2.

24-10-06_0112.jpg23-10-06_2006.jpg

Hmm apa nak cita pasal diorang ni ek? Nak kata adik beradik terbest di donia pon tak tau la jugak. Yg pasti sy bersyukur dapat merekrut budak2 tuh jadi mereng (samala macam kakak diorang). Banyak kejahatan yg kami dah wat sama2.

dsc01426.jpg20-07-07_2330b.jpgdscn0805.jpg

 

dsc00555.jpg Sebagai anak2 salbiah & mohd azol, kami berkongsi genetic yg sama – lambat tua. Yup, mak bapak kitorang lambat tua. Mak sy wpon dah 47thn tapi still nampak cam 30>. Ayah pon lebey kurang la…agaknya… (bagi sesapa yg penah tgk). K.ngah walaupon dah msk u tapi kalo pegi umah orang slalu makcik2 tanya, “darjah brapa ni?”. Poi pon masih belum menunjukkan kemecedannya lagi. Ahahaha…yg paling lambat meced ialah palahotak kitorang sebenarnya. 01-05-07_2021.jpgBanyak aktiviti yg kitorang lakukan bersama sebagai riadah. Aktiviti utama ialah menyeksa kucing. Antara lain kitorang suka buat naya anak patung rimau k.ngah, bagi dia pakai tudung, stoking etc. ambik gambar muka2 aneh, gunting baju poi (kat bahagian gambar je) biar dia pakai baju berlubang ^,,^, buat kek beramai2 (termasuk poi sebagai tukang kacau adunan), menari tarian aneh beramai2, buat pertandingan melukis mengikut subjek yg ditentukan dan yg paling utama….loyar buruk sesama sendiri. Kata kak ngah, “saya bersama kakak dan adik yg paling loyar buruk abad ini”. Ya…tepat sekali. dsci0159.jpg

dsci0158.jpg

Advertisements