24 Sept, 24 tahun, NCD2693, Syawal1429 ~ who cares?

Lama sy tak update blog ni. Dibiarkan sepi tanpa sebarang new entry. Bukan sebab raya atau sebab xde internet tapi lebih kepada ketidakpastian. Sy tak pasti, apa yg sy nak tulis? Pasal diri sendiri? Macam2 dah jadi tapi siapa yg peduli sebenarnya? Kata org kalo tulis blog tu biarlah yg menarik utk org baca kalau tak baik tak payah tulis. Yup, byk dah jadi. Tapi kalau sy tulis panjang2 pon tak ada siapa yg peduli tentang Mas Elyna. Jadi sy letakkan gambar saja pon cukuplah kat sini… untuk sesiapa yang peduli.

23 Sept – Amik keta baru kat Senawang. Who cares?

hadiah shidah
24 Sept -Birthday ke-24. Shidah sorang je bagi hadiah (best wooo).


kek

26 Sept – Lepas 2 hari baru dapat kek.

inai
1 Okt – Raya. Ni bukan gambar yang sesuai untuk raya kan? Siapa peduli?

Advertisements