Suka² Scan

Sebuah Album, Sebuah Scanner, & Seorang Mas Elyna

Suatu masa dahulu di sebuah berek polis di Alor Setar… Diri ini pernah ditatang bagai minyak yang penuh, kerana inilah satu-satunya permata di dalam keluarga itu…

null

Sekolah Rendah Kebangsaan Sultanah Asma… Gambar ini diambil pada hari terakhir saya memakai baju kurung putih dan kain biru tua.

null

Parti kelas 4 Asma di taman hadapan Stadium Darulaman. Dari kiri: Lolo, Bobo, Momo dan Nono. Seronok betul Nono dengan hadiahnya.

null

Dewan kuliah di UTMKL… kalaulah dapat kuputarkan waktu… (pada waktu Bata masih bernama Haikal)

null

Choral Speaking oleh pelajar-pelajar 2DDZ/37. Di saat inilah kami saling mula mengenali hati budi masing-masing.

null

Reunion F-Phat Family di Burger King KLCC. Kami hanya berpisah kolej pada masa itu, tetapi sudah ada beberapa sesi wajib untuk reunion.

null

Gambar ini diambil ketika pasukan UTMKL menyertai Kejohanan Wajadiri Silat Cekak Hanafi di UTP. Saya sendiri bagaikan tidak percaya yang saya ini pernah bersilat suatu ketika dahulu.

null

Jadi Dr.Mior Azrizal pandai meniup saksafon ayah saya? Tidak. Anda hanya bermimpi. Hehehe…

null

Di dalam kereta lembu… Pada ketika ini saya menyertai kem (entah apa namanya) anjuran Kelab Budaya QKB010 UPM di Melaka. Saya yakin inilah gambar terakhir yang saya ambil dengan menggunakan kamera analog (dan tidak dianggap sebagai orang yang aneh).

